Sandras

Sol i sinne...

Kategori: Tankar

Heeejsan på dejsaaan. kul. nämen låt oss bli uppdaterade. veckan går i ett rasande tempo. imorn är det redan torsdag. ska bli skönt med lite helg snart. ledig som man är. sjukt.
alltså det går så bra på jobbet. jag har ingenting att klaga på. alla är så trevliga och gulliga mot oss nya. visar, förklarar, tar hand om oss osv det är många som jobbar här men det är bara ännu roligare att ha så myk arbetskamrater och lära känna alla nya människor även om man känner igen en heldel. nyköping är ändå nyköping. på ett bra sätt. jag har inte ångrat min uppsägning på vm på långa vägar och kommer med säkerhet inte göra heller. vero moda är historia.
vi har medlyssningar hela veckan vilket jag tycker har vart fördelaktigt för då kan man lättare relatera på måndag när alla utbildningar drar igång. vi har fått schema till v17 med massa olika e-kurser och utbildningar. kulkulkul :)
idag har jag suttit med katarina på fm och ali på em. Alla jobbar på sina olika sätt så det är jättekul att få inspirartion från alla. och förresten att bara ha ett eget jobbnummer och mail är coolt. så nu kan ni ringa dirket till mig om ni vill ha försäkringar :)
en kille berätta idag att han har gått upp 20 kilo efter han började jobba där. katastrof. han äter iof pizza och kebab varje lunch....men ändå det är ju tur att man är lite fåfäng nu för det kommer aldrig att ske med min kropp. nu ska jag iväg och köra Step.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: