Sandras

Sommar

Kategori: Tankar

Idag fick de bli t-shirt till jobbet minsann. Ständigt frusen där jag sitter med min dator men idag frös jag inget. Va bra. Jättebra.

Men man känner ju att semester närmar sig. Med stora steg. Snart snart snart ligger jag på stranden.

Skulle träffat världens raraste Louise idag. Men jag va lite väl optimistisk. För myk att hinna med så vi ändrade till onsdag. Då ska vi kramas. <3

Kommer ni ihåg de där cellprovet som jag skrev om för länge sen...

Nu typ 8 veckor senare har jag fått svar. Idag fick jag de rättare sagt och allt va helt normalt:)) skönt!! Har hängt över mig lite! Hata oro i kroppen.

Men alla ni som inte vågar ta provet eller så gör det bara. Ni måste!! Det gör verkligen inte ont eller nåt sånt knas. För man vet aldrig för de är väldigt vanligt ändå att dom hittar lite förändringar. Va rädda om er för ingen annan är de åt er. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: